" Make a wish..."

Prawie caly dzien zastanawialam sie o czym napisac wam posta i oczywiscie nic fajnego nie wymyslilam, a zawsze jest tak ze wena na pisanie posta dopada mnie w nieodpowiednim miejscu i o nieodpowiedniej porze a kiedy przychodzi co do czego i siadam do komputera lub komorki to z wielkim trudem wystukuje w klawiaturze bezsensowne zdania wiec dzisiaj opisze wam tak o wszystkim co sie w ostatnim czasie dzialo. W niedziele przyjechaly moje kolezanki z Niemiec i teraz prawie codziennie gdzies wychodzimy albo robimy cos innego wiec jak na razie nie narzekam na nude chociaz kiedy w poniedzialek w nocy wpatrujac sie w okno spadly mi 3 gwiazdy to jednym z moich zyczen byly lepsze wakacje. To lato strasznie szybko ucieka i nawet nie mam czasu sie wyszales a wlasnie na to czekalam caly rok szkolny. Czekalam na imprezy, ogniska itp... No ale coz wszyscy mowia ze to dopiero polowa wakacji i ze wszystko sie jeszcze rozkreci. 

P.S. Wiem ze swoje marzenia chowa sie w tajemnicy ale traktuje was jak swoich przyjaciol i mysle ze warto wam o tym opowiedziec. Ale niech to bedzie nasza wspolna tajemnica ;))

Share this:

CONVERSATION

3 komentarze:

  1. Pomysły same przyjdą, nie martw się :)
    Cieszę się, że miło spędzasz czas :)
    Pozdrawiam cieplutko ♥
    Chciałabym też prosić Cię o pomoc, jeżeli możesz to zajrzyj do mojej 1 notki, z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  2. masz bardzo Å‚adnie go bloga
    obserwujemy ?
    believe-in-dreaams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog! Trzeba spełniać swoje marzenia. :) Pozdrawiam, Gabi z bloga: gabriela-moments.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń