No Dzień Dobry ! ;)

No więc tak. Dawno tu nie byłam. Zaszło wiele zmian w moim życiu. Już od dawna zabierałam się żeby napisać ten post ale nie wiedziałam od czego zacząć. Już od Września zaczęłam w swoim życiu nowy rozdział i można powiedzieć że zaczęłam wszystko od początku. To gimnazjum ma wady i zalety. Chciałabym powrócić do podstawówki ale wtedy nie poznałabym tylu wspaniałych ludzi. Straciłam kontakt ze znajomymi z podstawówki i to dobrze. Już nie muszę się z nimi męczyć. Tu w gimnazjum bardzo się dowartościowałam i uwierzyłam w siebie. Dziękuję moim znajomym z dawnych lat za to że tak bardzo mnie zniszczyli. Ale to już było... I wole do tego nie wracać więc największą wadą tej szkoły jest ogrom nauki, jaki przyjmuje na swoje barki każdego dnia. Musze też odzwyczaić się tego ze wszyscy nauczyciele mnie znają i ufają mi. Co do mojej klasy to jestem załamana... To własnie moja klasa ma stały kontakt z panią Pedagog, choć to wiele nie daje. Ale jest możliwość że za rok będę miała inną klasę, więc nie sprawia to dużego problemu. Potem dodam chyba nowego Posta o moich ostatnich przygodach ;) Bay ;* 

Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz