O życiu ? O przygodach ? Czy o Uczuciach ?

Hej ! :* 

Ostatnio kiedy siadam do komputery i próbuje wystukać coś z klawiatury dla was nie mam żadnego tematu nie mam o czym napisać i nie mam czym was zaciekawić. Więc pojawił się w mojej głowie pewien pomysł żeby pisać po prostu o moim życiu, żeby pisać o tym co teraz przezywam i może to was w jakiś sposób zaciekawi. Może i moje życie nie jest pełne wielkich przygód ale nie jest też bardzo nudne ;) No więc zaczynam :
    Dostałam już zdjęcia z wesela mojej siostry są prześliczne *.* Chociaż ja oczywiście wyszłam na nich tak jak wyglądam czyli źle, ale ważne ze fotograf uchwycił momenty bardzo dobrej wspólnej zabawy ;)
  Właśnie przed chwilą przerwałam pisanie tego posta bo usłyszałam dziwne strzały petard w moim ogródku i podeszłam do okna a zobaczyłam tam dwóch wsiadających do auta młodych chłopaków i wciskając pedał gazu ruszyli aż się kurzyło. W pierwszej chwili się przestraszyłam, ale teraz tak myślę że to tylko jacyś chłopacy się nudzą. Chociaż męczy mnie pytanie " Dlaczego akurat pod moim domem ? " Zawsze chciałam żeby pod moim domem stał mój Romeo i krzyczał " Julio ! Julio ! Zejdź do mnie abym zatopił się w blasku twoich oczu ! "  Ale to niestety nie Romeo ;/ A może kiedyś Romeo nadejdzie...

Share this:

CONVERSATION

9 komentarze:

  1. Zostałaś nominowana do Liebstar Avard, gratuluję ♥
    szczegóły u mnie c;

    napiszedocb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah, świetna ta myśl na zdjęciu, idealna! Jeszcze nigdy nie byłam na weselu :c

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam kiedyś na weselu ale jak byłam malutka ;c
    Zapraszam do siebie ;**
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny cytat na zdjęciu :) http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bym chciała spotkać swego Romea :P fajny cytat na obrazku ;D

    mam do Ciebie ogromną prośbę.. Mogłabyś kliknąć w link do sheinside na moim blogu? proszę, to dla mnie bardzo ważne :)
    http://adelerys.blogspot.com/2013/11/my-wishlist-of-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Bylam wiele razy na weselach ale osobiście nie przepadam za nimi. Myśl na zdjęciu genialna!
    Może mogłabyś zajrzeć do mnie bo dopiero zaczynam??
    impossible1360.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja ostatnio czytałam Romeo i Julia jako lekturę - nie przypadła mi do gustu x33
    Ale ten cytat genialny, taki... życiowy ;c
    jula-blog.blogspot.com <- nowa notka, wpadnij proszę to dla mnie bardzo ważne ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój Romeo na pewno nadejdzie <3

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny blog *.*


    Właśnie zaczynam i chciałbym cię prosić o odwiedzenie mojego bloga i napisaniu w komentarzu lub o wypełnienie ankiety co o nim sadzisz bardzo mi na tym zależy <3
    http://illuminat3night.blogspot.com/ OBSERWUJEMY ?

    OdpowiedzUsuń