Cześć Miśki!

Na początku bardzoooooo serdecznie wam dziękuję za tę 27 komentarzy z życzeniami ;** Jak dotąd  to mój rekord z tymi komentarzami. Każdy taki komentarz sprawił na mojej buzi wielki uśmiech. Chciałam dodać filmik w podzięce za tyle życzeń urodzinowych, ale jak go nagrałam to okazało się że nadaje się tylko do kosza. Przepraszam że wczoraj nie dodałam żadnego posta ale miałam zbyt mało wolnego czasu. Urodziny udały się w 100%, byłam też wczoraj w moim Gimnazjum po raz pierwszy. I jak to zobaczyłam stwierdziłam że to pałac a nie szkoła. Co prawda świadectwa i tak nie doniosłam ponieważ sekretarka miała urlop, więc pojadę następnym razem a teraz lecę robić tosty.



Share this:

CONVERSATION

3 komentarze:

  1. lollipopek.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. ojeej, jak zobaczylam moje gimnazjum moja reakcja byla podobna :D powodzenia!

    __________________________________
    http://nothingsacred.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia w nowej szkole
    obserwuję:)






























































    OdpowiedzUsuń